Jak przygotować się na ponowne otwarcie gabinetu?

Koronawirus to chyba najczęściej słyszane słowo ostatnich dwóch czy trzech miesięcy. Trudno się dziwić – ten niewidzialny wróg zaczaił się nie tylko na zdrowie i życie ludzkie, ale także odpowiedzialny jest za spustoszenia w gospodarce. Zamknięte salony kosmetyczne to koszmar, który jeszcze jakiś czas temu nie mieścił się w głowie żadnej klientki, a co dopiero kosmetyczki.
Czas jest jednak łaskawy i możemy zacząć odliczać godziny do ponownego powrotu do gabinetów – to już 18.maja!

Kontakt z klientami

Mimo tego, że Twój salon pozostawał przez długi czas nieczynny, ważne jest aby stale utrzymywać kontakt z Klientami. Najłatwiej odbywa się to poprzez media społecznościowe, gdzie miłośniczki Twojej pracy na pewno śledzą ją na bieżąco. Fajnie jeśli co jakiś czas zamieścisz post z poradą, ciekawostką lub zapytaniem, które zachęci klientki do dyskusji. Staraj się odpowiadać na wszelkie pytania, gdyż niestety pozostawione same sobie kobiety, muszą samodzielnie sprawdzić się jako specjalistki w codziennej pielęgnacji, dlatego na pewno przyda im się rada doświadczonej i wykwalifikowanej osoby.
Ponadto, mając stały kontakt z klientkami sprawisz, że nie zapomną one o Tobie i Twoim gabinecie i na pewno po jego otwarciu szybko zapiszą się na zabieg, by nadrobić stracony czas.

Jak zapewnić ciągłość funkcjonowania firmy?

W tej chwili zamknięte drzwi gabinetu są sporym ograniczeniem, ale dla chcącego nic trudnego. Nadmiar wolnego czasu warto wykorzystać na doszkalanie się lub poszukiwania nowej, interesującej dla Klientek oferty.
Aby zapewnić ciągłość funkcjonowania firmy, a co za tym idzie – także zarabiania, możesz zaoferować karty podarunkowe lub zniżki na poczet przyszłych wizyt lub skorzystać z możliwości i zaoferować zakupy online!
Creme Bar dla wsparcia wszystkich współpracujących gabinetów, zaoferował możliwość sprzedaży spersonalizowanych kremów, według ustalonej przez Ciebie receptury. Jak wygląda to w praktyce?
Na podstawie potrzeb i oczekiwań skóry klientki, tworzysz dla niej indywidualną recepturę na krem biomembanowy. Składasz u nas zamówienie wraz z adresem Klientki, a my przesyłamy jej gotowy już krem, wykonany wg wskazówek od Ciebie. Przesyłka tafia bezpośrednio do Klientki, która zapłaci Tobie. Proste, bezpieczne i skuteczne! 😉
Ponadto zapewniliśmy także możliwość konsultacji oraz szkoleń online, które odbywają się indywidualnie!

#BeautyRazem

Wspólny „wróg”, którym jest korona wirus sprawił, że branża beauty bardzo się zjednoczyła, a Creme Bar bardzo Was wspiera. Szanujemy Waszą pacę, drogie kosmetyczki i kosmetolodzy, dlatego nie oferujemy klientom detalicznym zabiegów i kosmetyków do pielęgnacji profesjonalnej. Naszym zdaniem, profesjonalne zabiegi powinny być wykonywane w odpowiednich warunkach (w gabinecie), przez odpowiednio przeszkolone osoby, które potrafią zdecydować o tym, jaką pielęgnację zastosować w przypadku danego typu skóry.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów i Was, Creme Bar oferuje kosmeceutyki, które w tych trudnych czasach są domowym substytutem zabiegów kosmetycznych. Indywidualne kremy biomembranowe to bezinwazyjna, podstawowa metoda pielęgnacji, która wspomaga pożądane efekty i zadowala rezultatami, w przygotowaniu do profesjonalnej ingerencji.
Uświadamiajcie klientów o tym, że jeśli zależy im na prawdę na profesjonalnym zabiegu – powinni zaczekać z tym na Wasz powrót. Żaden domowy zabieg nie zastąpi pielęgnacji kosmetologicznej, za to odpowiednio dobrane kosmetyki na pewno przyczynią się do odzyskania i utrzymania równowagi zdrowej skóry w tym czasie pełnym ograniczeń.

Salony kosmetyczne i SPA – wyzwanie

Nowe, trudne czasy stawiają przed nami nowe wyzwania. Choć może się wydawać że stawienie im czoła to nie lada gratka, okazuje się, że wcale nie jest tak źle. W dobie Internetu oraz możliwości stałego kontaktu, dbanie o relacje z klientami są znacznie łatwiejsze.
Spraw, aby pasjonatki świadomej kosmetologii nadal były częścią Twojej pracy i Twojego gabinetu, mimo tego że nastąpiło chwilowe, nieoczekiwane zawieszenie działalności, które właśnie się kończy!
Możesz być pewna, że stęsknione za relaksem i dobrą atmosferą, która zawsze panowała u Ciebie w salonie Klientki, z miłą chęcią i ku obopólnej radości ponownie zawitają w Twoich progach.

Pamiętajcie jednak że nie wszyscy mogą / chcą opuszczać bezpieczny dom, dlatego zapewnijcie im w miarę możliwości swoją kosmetyczną opiekę (tak jak opisaliśmy to powyżej), a na pewno Wasze Klientki bardzo to docenią!

Kosmetolodzy, kosmetyczki – jesteśmy z Wami na dobre i na złe i trzymamy kciuki, aby to był już koniec tych trudnych czasów!

Dodaj komentarz